يکشنبه ۲۷ آبان
ای دلبرم رنجور مباش شعری از معفر صید محمدی (هاوار)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ۲۳:۵۵ شماره ثبت ۵۲۶۲۱
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر معفر صید محمدی (هاوار)
آخرین اشعار ناب معفر صید محمدی (هاوار)
|
اي دلبرم غمين.مباش، از غم رهايت ميکنم
گر تو بخواهي نازنين ، "جانم" صدايت ميکنم
هر لحظه در دلي تو ، خوشبوتر از گلي تو
همراز و همدلي تو ، دل را فدايت ميکنم
در خلوت پنهان خود ، دل را دهم جانان خود
گفتم با زبان خود ، تن.را عصايت مي کنم
اي يار من اي جان من، عشقت بود ايمان من
اين سرمه ي چشمان من ، از خاک پايت مي کنم
آواره در کوي توام ، آشفته چون موي توام
"هاوار "بگو جان. را نثار، عهد و وفايت ميکنم
با سلام خدمت سروران واستادان خوبم امیدوارم با نقد خودتان ایراد های حقیر را بیان نمایید تا بیشتر بیاموزم از محضرتان . سپاس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.