یلدا شده لب واکن،پُر جام چو مینا کن
بر ناب مِیِ عشقش جان ودل ولب واکن
آن دختر پاییزی با ناز رسید از راه
تا باز بلرزاند دل را تو مهیّا کن
گیسو چوپریشان شدشب دردل آن گم شد
آویخته دلها را بردامن یلدا کن
در این شب شیدایی برسفره ی یلدایی
آتش زِدل اَفروزا روشن همه دلها کن
بردامن آتشها در سوز دل از سرما
بگشا دل خود برنور پُر مهرِ اهورا کن
بر کُرسی شورانگیز از دلبر بی همتا
در دامن یلدایی جایی زِمن آنجا کن
شب باد شب عشّاق ازبوسه وعشق ناب
دردامن یلدایی مهر و دل خود جا کن
لبهای چو رُمّان را برخنده چو وا گشته
با خنده بر آن غنچه یک بوسه ی امضا کن
*** *** ***
یلدا بر همه ی دوستان شعرناب خجسته باد.گرچه شاید این شعر و پیام تبریک من، دیر بر روی سایت قرارگیرد! این هم از تبعات محدودیت زمانی است که ما برای ارسال شعر داریم.
تقاضای نقد و راهنمایی دوستان و شاعران بزرگوار را دارم، تا مانند همیشه نظرات ارزشمندتون رهنمودی برای من باشد،سپاس