سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      قرص عشق خشك كن

      شعری از

      سيداميدمطلبي

      از دفتر گه گدار هميشگي نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ۰۳:۰۸ شماره ثبت ۵۱۹۲۴
        بازدید : ۴۰۵   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      بوي شلغم روي بخاري
      چند كتاب نصفه خوانده
      اوضاع به هم ريختگي اتاقم
      سيگارهاي بي طمع
      بي حوصلگي مثل چرك كردن گلو
      سردرد هاي ناشي از نوعي ويروس
      گويا نبودنت نوعي آنفولانزاست
      اما واگير ندارد
      چون من بيمارت شدم و تو نه!
      دستهايم رو شستم بعد از دست دادن با تو
      ماسك زدم بعد از بوسيدن تو
      اين روزها توي تمام داروخانه هاي شهر
      دنبال يه خشاب قرص عشق خشك كن
      ميگردم
      كه هر ٨ساعت بخورم تا از تنم برود بيماريي كه خاص هست و شامل بيماريهاي خاص نميشود....
       
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ۱۲:۲۱
      درود گرامی
      جالب و زیباست
      خندانک
      زهرا منصوری
      دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ۰۴:۰۲
      این خاصیت عشق است

      سلام بسیار زیبا بودوخواندنی

      خندانک
      علی کشاورز ( فریاد )
      دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۴۸
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      درود بزرگوار دعوتید
      بهارک (دختر پاییز)
      دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۵۴

      ... خندانک خندانک ..

      درود مانا باشی ب مهر

      ... خندانک خندانک ....

      بوي شلغم روي بخاري
      چند كتاب نصفه خوانده
      اوضاع به هم ريختگي اتاقم

      ... خندانک خندانک ...


      زیباست..زیبا.زیبا

      ... خندانک خندانک ....
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0