يکشنبه ۴ آذر
اندوه جاودانگی شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر رزاس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۷:۲۹ شماره ثبت ۵۱۷۳۸
بازدید : ۵۱۱ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
☀اندوه جاودانگی
تا زیبایم
سزاوار پرهیزم
پیران را ابلیس رها میکند !
باورم
آمرزشم میدهد
و باز گناه
نوید بخت میدهد
جهان بیدل است ؛
و اندوه نادانی بر سایه ام می نگارد!
طلا بر بسترم می بارد...
و فریاد بیزاریم ؛آرام آرام می چکد
نفرین بر جاودانگی
جهان بیدل است
و آوار درد دیگر
در هوای قافیه نیست
عاشقانه تر
به دیدارت میآیم
مـــــاه ، بی دریا
روز ، تیره
ستارگان ، خسته
سگان ، بی نشان
عشق ، بی میل
بــــاد ، تـــرســـان
بسان
هفت گناه !
بر گردن ستارگان بیاویز
و از هر گل؛
غنچه ای به افتخار قدسیان و روسپیان
در پایکوبی میان خدا و جهان
دور از چشم فرتوت و بسته ی "فضیلت"
_ بیفشان...
⭐ح.گائینی (رزاس)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست