دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر لمیا_سبتی پور(سلطانی)
آخرین اشعار ناب لمیا_سبتی پور(سلطانی)
|
هنوز به فصل گریان چشمهایت زل زده ام
به یاد آن روز
پر از سازهای کوک شده
در نقادی های کوچه وبازار
بر تیرهای اشاره شده بر صورت
وغلطیدن در نهر پر از آبهای چرکین
بزن دف
برخوابم خیمه انداز
برمشت های باد مرمت ساز
آسان جمله ساز در گوش یسن
بر صاعقه رعد باران انداز
ابر گریان من مدهوش
این قصه ی ماندن
بر سورتمه ی بی مسیر
قصه ی روح نواز درد غریبی
در دشت پراز دشنه های تیز
روایت شد.
______________
پشت هیچستانم
وقتی مفهوم انسانیت همچنان پشت درانسانها جا مانده است.
____________
سیاه چاله ها چه رنگ خوش به خود گرفته اند در فرار از موش های به ظاهر خوش رنگ.
لمیا آبان ۹۵
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.