سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        یکی بودیکی نبود

        شعری از

        مهسان فرح بخش تخلص مهیسان

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۵۰ شماره ثبت ۵۱۰۸۲
          بازدید : ۲۸۳   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهسان فرح بخش تخلص مهیسان
        آخرین اشعار ناب مهسان فرح بخش تخلص مهیسان

        یکی بودیکی نبود
        یکی بوددلش شکسته بود
        دلشوهرجابردبندنزدن 
        گفتن بروپیش کسی ک شکسته اش 
        یکی بودیکی نبود 
        دل شکسته دلشوگذاشت روکولش راه افتاد
        بهارب بهار ؛تابستان ب تابستان ؛پاییزب پاییز رفت بادله شکسته 
        امانرسید ب اونی ک دلشوشکسته بود 
        یکی بودیکی نبود 
        یکی بود دلش شکسته بود 
        دل شکسته دلش روپشتش بودوهمچنان می رفت 
        دلشکسته نمیخواست ناامیدبشه ولی دلش 
        سنگینی میکرد روکولش 
        یکی بودیکی نبود
        یکی بود دلش شکسته بود 
        دلشکسته دلشوسپردب خدا 
        گفت خداخودت گفتی جواب دلشکسته بامن 
        بیااین من واین دلشکسته ام 
        یکی بودیکی نبود
        یکی بوددلش شکسته بود

        مهسا‌‌‌‌‌‌‌
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        وحید کاظمی
        دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ۱۶:۲۹
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0