سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      صبح دیگر

      شعری از

      مهدی حبیبی

      از دفتر شعر نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ۲۰:۳۰ شماره ثبت ۵۰۸۲۹
        بازدید : ۶۶۶   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی حبیبی

      از بدی اغماض کن یک صبح دیگر آمده
      قصه را پرداز کن یک صبح دیگر آمده
      مثل شبنم زنده کن گلبرگ های خسته را
      مثل مریم ناز کن یک صبح دیگر آمده
      صفحه ذهن کبوتر خالی از لبخند توست
      بازهم پرواز کن یک صبح دیگر آمده
      صبح یعنی فرصتی دیگر برای عاشقی
      عشق را آغاز کن یک صبح دیگر آمده
      با نگاه مهربانت آسمان را شاد کن
      شور را آواز کن یک صبح دیگر آمده
      سیم گیتار دلت را کوک کن با خنده ای
      نغمه ی دل ساز کن یک صبح دیگر آمده
      با زبان چشمهایت نکته ها با من بگو
      نکته را ایجاز کن یک صبح دیگر آمده
      در میان آسمان با غمزه ای خورشید گفت
      چشم خود را بازکن یک صبح دیگر آمده
      مهدی حبیبی
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      احمدی زاده(ملحق)
      جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ۱۷:۲۲
      سلام مهدی عزیز ممنونم برای شعر پر نشاط و خوبت خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      عظیمه ایرانپور
      پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ۰۹:۰۷
      درود بر شما
      باطراوت و زیباست
      قلمتان سبز خندانک
      آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
      پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۲۱
      خندانک خندانک خندانک
      وحید کاظمی
      پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ۱۳:۲۸
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      محمد رضا نظری(لادون پرند)
      پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ۱۶:۵۷
      درود بر شما بزرگوار

      زیبا سرودید و بر دل نشست خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      توحید ایرانی نژاد
      شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۲۰:۳۱
      خندانک خندانک خندانک
      مهدی حبیبی
      چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ۰۸:۲۲
      نگاهتون زیباست
      سپاسگزارم
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0