جمعه ۲ آذر
افتخار ميكنيم شعری از کاوه دره شوری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ۰۶:۲۱ شماره ثبت ۵۰۴۹۵
بازدید : ۸۶۲ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب کاوه دره شوری
|
به دسته دسته شهداي پاكمان افتخار ميكنيم
به پدر و مادر خواهر برادرمان افتخار ميكنيم
جنگ ما دويست و بيست هزار شهيد دارد اما
به خاك پاي انها كه اسماني اند افتخار ميكنيم
رجز خواندن ال سعود مسخره است ببين
ما به داشتن رهبر فرزانه مان افتخار ميكنيم
اگر قافيه و اهنگ ندارد غزل من نخند و بدان
با دست بسته به خط مقدم ميرويم افتخار ميكنيم
روايت فتح با مرتضي اويني زيباست چقدر
به برخورد خشن ارتش و سپاه افتخار ميكنيم
فيلم شهدا را ميسازيم تا بدرخشند مثل شمس
به نقدهاي پر معنا فراستي افتخار ميكنيم
خانه خانواده شهدا كوچك است ولي پر مهر
ما به همنشيني اني با ايشان افتخار ميكنيم
مدافعان حرم بدون سر برگشتند به شهر
به ازادگي و مرادنگيشان افتخار ميكنيم
لذت بهشت در بين الحمرمين است يا كه نه؟
ما به دانش هسته اي مان افتخار ميكنيم
قلب راكتور اراك پر شد از سيمان و بلوك
ما به شهرياري عليمحمدي رضايي افتخار ميكنيم
شهداي منا اب خوردن نداشتن اما
به نهيب رهبري براي برگشتنشان افتخار ميكنيم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.