چهارشنبه ۱۶ آبان
مرا دریاب شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ ۰۴:۳۹ شماره ثبت ۴۹۷۹۲
بازدید : ۵۸۹ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
مرا دریاب
مرا دریاب در مرداب...
تو ای اشناترین نا اشنایم
مرا دریاب..
نگاهم خیره مانده بر گذر گاهت
تو ای یار ایام نچندان دور..برگرد
که دارد این تنم بی جان میشود در قتلگاه تنهایی
جان من برگرد.
فقط دستم ز این مرداب تنهایی ماندست بیرون.
من همان یار شبهای تنهاییت هستم .
خوب بنگر مرا
برگرد..
همه احساس من با مرگ درگیرست .
لااقل ...
لااقل برگرد تا تو باشی شاهد جان دادنم اینک
میکنم هدیه مرگم را به چشمانت...
نازنین...من را ببین.
عشق من نیم نگاهی کن ..
ارزوی اخرم این است.
تا اخرین چهره باشی که میبینم.
زیاده خواهیم را عذر میخواهم.
بر نگشتی؟
پس به بعد از این بر همه این گو...
که او عاشق نبودو ادعا میکرد.
بگو بر خلق عالم که او بد بود که در مرداب به دام افتاد.
بگو از من بدی های فراوان
تا ابروی عشق و وفا نریزد بر زمین
تا که بی مهریه تو بر حساب عشق نگذارند.
برنگشتی.باز میگویم من تو را دوست میدارم. خداحافظ
از:سمیر ابشار
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بودنه منه حقیر در جمع شما بزرگان سعادتیست که قدر میدانم. در پناه حق | |
|
سلام و خواهرم سعادتیست در جمع شما بزرگان بودن. سپاسگدارم مهر بانو | |
|
سلام و درود بزرگوارم دست بوسم در پناه حق | |
|
سلام و درود بزرگوارم سپاس گذارم در پناه حق | |
|
سلام و درود بزرگوارم باعث خرسندیم است توجه گرانقدر شما دست بوسم در پناه حق | |
|
سلام و درود بزرگوارم سپاسگدارم در پناه حق | |
|
سلام و درود بزرگوارم دست بوسم در پناه حق | |
|
سلام و درود بزرگوارم سپاسگزارم در پناه حق | |
|
سلام خواهرم سپاسگزارم در پناه حق | |
|
سلام خواهرم سپاسگزارم در پناه حق | |
|
سلام و درود بزرگوارم دست بوسم در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.