تو این نامـــــــــــــــــــردی دنیا
شده سهــــــــــــــمم همه راستی
کشیــــــــــدم دست از این رویا
ببیـــــــــن اینو خودت خواستی
از ایـــــــــــن عذاب پرگرداب
همیـــــــــــــن امروز نجاتم ده
که فردایـــــــــــی نخواهد بود
نفس های حـــــــــــــــــیاتم ده
به عکــــــسی که توی آینه ست
که دق کرده از این غــــــــصه
هزار تـــــــــــــــــکه شده آینه
بازم غصـــــــــــــه دیگه بسه
تو خواب می بــــــینم انگاری
یکی مُـــــــــــــرده تو ی دنیا
کســـــــــی که در به در بوده
توی روزهـــــــــای بی فردا
نفس تو ســـــــــــینه بی تابه
شبیه تــــــــــــک درخت پیر
تبر بر پایــــــــــــــه نزدیکه
نـــــــــجاتم ده از این زنجیر
شدم یک تک درخـــــتی که
می تونه ســــــبز و زیبا شه
بیاد بـــــیرون از این غم ها
دوباره تو دلا جــــــــــــا شه
نشـــــــــــستم پای باغی که
پر از یاد نــــــــــــهان بوده
ز دنیــــــــــایی که قبل اون
ترو تازه ،جــــــــــوان بوده
ولی چشـــــمم مترسک رو
دیده با دستــــــــــای بازش
تولد کرده از مـــــــــــرگی
که بوده یار وهمــــــرازش
درود برادرخوبم
با آرزوی موفقیت هرچه
بیشترتون درعرصه ی موسیقی