سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      دزدی بیاید ای کاش

      شعری از

      سروش علی نژاد

      از دفتر قاصدک گم شده نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۴۶ شماره ثبت ۴۹۵۱۰
        بازدید : ۳۳۱   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سروش علی نژاد

      در این سکوت غمگین
      دزدی بیاید ای کاش
      هرچه که باشد اینجا
      یکجا برد به تاراج
      باور کن ای غریبه
      اینجا بجزغریبی
      چیزی دگر نمانده
      چیزی دگر نمانده
      یک خاطره سبب شد
      قلبم فرو بریزد
      یادش بخیر آن روز
      باتو به زیر باران
      بی تو دگر قرارم
      یک روز و شب نباشد
      شاید سفر کنم باز
      در یک کویر بایر

      باران که آید اینجا
      سیلی به صورت من
      رگبار ها نوازند
      با طعم زخم کهنه
      این خاطرات وحشی
      این بوسه های زخمی
      رحمی به من کن ای دوست
      آرام رو از اینجا

      این خاطرات مبهم
      آشوب می کند باز
      مرد شکسته جان را
      آرام کن روانه
      اینجا نه می توان ماند
      لکن نه می شود رفت
      من مانده ام و پرسش
      کی می رود غم از دل
      باکی نباشد ای دل
      این روزگار تیره
      روزی رسد به پایان
      بر ما مکن گلایه
      راه فرار از ما
      شاید که باشد اما
      با خود چه می کنی چون
      خورشید تو نتابد
      ای کاش در همین حال
      دزدی بیاید ای کاش
      تنهایی مرا او
      با خود برد به تاراج
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۳۸
      خندانک خندانک
      باقر رمزی ( باصر )
      شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ۰۷:۱۰
      خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      سلام و درود
      عااااااااااااااالی بود
      موفق باشید خندانک خندانک خندانک خندانک
      به سروده ( جغجغه ) دعوتید خندانک خندانک خندانک خندانک
      نظراتتون برام راه گشاست
      ممنونم خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0