جمعه ۲ آذر
بی اعتبار شعری از سارا الهیاری
از دفتر غزل های پاییزی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۵۷ شماره ثبت ۴۹۴۷۸
بازدید : ۷۷۰ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب سارا الهیاری
|
بگذار غزلم به زبانم تلخ شود
جان سخت است دلم بی تو اگر رسوا شود
چند صباحی نفسم با باد صبا هست هنوز
او نیز سحرگه رود و دل من باز دلگیر شود
وانگهی که دل من قفسش به نفس تنگ بود
به هزار آمدنت چشم دوخته ام مست ولبریز شود
عاطفه، شور،غزل، همه ارزانی باد صبا
وقتی که نگاهت نگران به دلم ننگ شود
غزلم غم، مهر دلت کم، خوشایند نیست چرا!!؟
مثل آن خواب که دیدم همه تعبیر شود
تو بمان پروانه صفت در خور هم ذوب شویم
خوش مرو هیچ وفا نیست تورا که قلبت دلتنگ شود
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شما عالی هستید و عالی تر خواهید شد تکنیک هارا هم در کنارش یاد بگیرید شاعر و روز به روز شاهد پیشرفت شما خواهیم بود به یاری خدا