جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
درودها
😢😢😢🌷🌷🌷😢😢😢
🌙 گيرم شبي از دردِ تنهايي بميرم
خونين دل و در اوجِ شيدايي بميرم
😢 با خاطراتِ تلخِ عشقي بي سرانجام
چون مجرمي بر دارِ رسوايي بميرم
🌊 بر بالِ موجِ آرزوهاي محالم
در ساحلِ متروکِ دریايي بميرم
🌒 دور از هیاهو، گوشه ی آرام و دنجی
خاموش، چون قوی فریبایی بمیرم
🌹یا زيرِ شلّاقِ تگرگِ نااميدي
چون غنچه اي قبل از شكوفايي بميرم
🐲 يك بيدِ مجنونِ به خاك افتاده باشم
در پيشِ پاي سروِ رعنايي بميرم
😔 شايد براي دادنِ يك حسِّ غمناك
در یک اتاقِ خوابِ رؤیايي بميرم
😢 امّآ برايم مجلسِ ختمي نگيريد
وقتی که مي خواهم به تنهايي بميرم
#محمدعلي_سليماني_مقدم
💔💔💔💔🌷🌷
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.