با نام او که آرامش دهنده قلبهاست
هر روز خبر از انفجار و عملیات انتحاری در گوشه و کنار کشورهای اطرافمان
به گوش میرسد ...
دعا کنیم هر چه زود تر این کشت و کشتار ها خاتمه یابد تا مسلمان هم
بتوانند در صلح و آرامش روزگار بگذرانند ...
به امید آن روز ...
.......................................................................
از این انسان که تو فردی از آنانی چه میدانی
ز نرخ ِروز ِآنانی که می بَلعند هرنانی چه میدانی
ز مُشتی دین فروش ِ غافل و کج فهم ِتکفیری
که بی اندیشه سَرها میبُرند آنی چه میدانی
اسـیـد و کوری و تـنـهایی و غمهای یک دختر
بهاری گر شود ، نـاگه زمسـتانی چه میدانی
زنان ِ کُرد ِبی شوهر،دو چشمان ِبه در مانده
ز شوهرهای درمانده که در بَندندُ زندانی چه میدانی
ز تـاول های پـای کـودکان ِ لُخت و بی مـادر
تو که همدردُ شاید مرد ِ میدانی چه میدانی
ز سَرها، دست ها،هر یک جُدا،از کینه و نفرت
ز قطعِ پای افغانی که میرفت از پیِ نانی چه میدانی
تو که از گریه ی فرزند ِخود ،بی تاب میگردی
ز اشگ ِ دختران ِ کُرد ِ کاوانی چه میدانی
در آدینه خبر در شهر، می پیچد،دلت روشن
تو از زاینده رودِ گاه خشگُ گاه طغیانی چه میدانی
اصفهان - خرداد 95
شعر زیبا و تامل بر انگیز ی بود
بعضی از مصراعها یک رکن اضافه می نمایند مانند مصراع آخر
ولی استفاده کردم
موفق باشید