جمعه ۲۵ آبان
میروم تا مگرم کشف همین راز کنم شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۴۸ شماره ثبت ۴۷۶۴۸
بازدید : ۴۲۵ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
امشبی کاش شود سفره دل باز کنم
یا که بر بال غزلها ،سفری ساز کنم
/
کاش امشب به هوای نگهت قصه خویش
با همین جاده غُربت زده آغاز کنم
/
یا اگر خط خط این جاده مرا یار شوند
غزلــم با دم عشق تو هم آواز کنم
/
بی خیال خط ممتد و هزاران خم و پیچ
دست شهپر کنم و دل پر پرواز کنم
/
برسانید بر آن جلوه گه راز و نیاز
ناز کن تا به غزل ناز ورنداز کنم
/
چشم دریایی او منشا رازست ،خدا
میروم تا مگرم کشف همین راز کنم
/
تا که دلدار من و مهد ادب شیرازست
بهتر آنست که دل ساکن شیراز کنم
حسین دلجووو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.