يکشنبه ۴ آذر
دریانورد شعری از پویا نعمت الهی
از دفتر خاطره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۸:۴۸ شماره ثبت ۴۶۵۹۶
بازدید : ۸۸۳ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب پویا نعمت الهی
|
تنها تو میخواهی که دردم را بفهمی
تا قصه ی دستان سردم را بفهمی
همچون پرستو میتوانی پر بگیری...
تا آسمان لاجوردم را بفهمی
رودی شو و چشم مرا درگیر خود کن...
شاید دل دریانوردم را بفهمی
یکبار هم با من به کوه بیستون آ...
تا توی این میدان نبردم را بفهمی
من شنبه ها فرهادم و یکشنبه مجنون...
باید که طرح زوج و فردم را بفهمی
برخیز و نزدیکم بیا , از عشق بشنو...
شاید همینقدری که \"مردم\" را بفهمی!
در این خزانِ بی تو احساسم تکیده...
باید بیایی برگ زردم را بفهمی
تنها شدن سخت است و تصمیم خودت نیست
تنها تو میخواهی که دردم را بفهمی
پویا نعمت الهی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برادرخوبم
زیبا ودلنشین بود
احسنت