شنبه ۳ آذر
انتخابات .. شعری از جواد مهدی پور
از دفتر کلک عشق .. نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۸:۳۰ شماره ثبت ۴۶۵۷۸
بازدید : ۵۳۲ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب جواد مهدی پور
|
بسمه تعالی
قلب ها را عشق از مهر و وفا پر کرده است
کلبه ی درویش را صلح و صفا پر کرده است
گنبد مسجد که می سازند در بالای شهر
پایه ی گلدسته هایش را ریا پر کرده است
صورت آیینه در دیوار مسجد زخم داشت
خورجین دین فروشان را طلا پر است
سبحه ی صد دانه بعد از این نمی آید به کار
جا نماز شیخ را نقش و نما پر کرده است
سفره ی عابد کمی از سجده طولانی تر است
دست های بینوایان را دعا پر کرده است
دادگاه دزد با تاخیر قاضی تخته شد !
گوش ما را وعده های نا بجا پر کرده است
انتخابات است فردا در میان عقل و عشق
جعبه ی آرای ما را آشنا پر کرده است
چاه خالی هست یوسف را به یغما برده اند
مصر را آوازه ی آن دلربا پر کرده است
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس حضور سبزتان | |
|
درود بر شما سپاس حضور سبزتان | |
|
درود بر شما سپاس حضور سبزتان | |
|
درود بر شما سپاس حضور سبزتان | |
|
درود بر شما سپاس حضور سبزتان | |
|
درود بر شما سپاس حضور سبزتان | |
|
درود بر شما سپاس حضور سبزتان | |
|
درود بر شما سپاس حضور سبزتان | |
|
درود بر شما سپاس حضور سبزتان | |
|
درود بر شما سپاس حضور سبزتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.