خواستم بدینوسیله از استاد آصف بزرگوار که این صنعت شعری را در " شعر ناب " زنده ، معرفی و به مسابقه گذاشته اند ، تشکر نمایم ...
موشح " استاد آصف " : که از مجموع ِ حروف ِ اول هر بیت ِ این سروده مشخص میشود را ، تقدیم استاد آصف و شما عزیزان میکنم ، باشد مقبول افتد :
....................................................................................................
الف ) ای نام ِ شریف ِ شعر نابم
وی پرتـو و نور ِ آفـتـابـم
س) ساز تو همیشه نغمه پرداز
اشعار تو ، بـاده و شـرابـم
ت) تـا بوده بـه شعر ناب ، نامت
شعر تو بـوَد ، به هر کتابـم
ا) ای مرد شریف و نکته سنجم
اشعار شماست ، انـتـخـابـم
د) دایم ، ز محبت ِ تـو گـویـم
از ذوق ِ تـو من ، در التهابـم
آ) آصف تو عزیز ِ جمع ِ مایی
شعر تـو ، نگیـن ِ شعر نابـم
ص) صف میشکند شکوه ِشعرت
دل می بَـرَد و تـوان و تـابـم
ف) فکر و قلم و کلام و شعرت
در بزم سخن ، گـل و گلابـم
اصفهان - بهار 95
شعر تو بـوَد ، به هر کتابـم ................
درودبر هردو استادگران ارج وبزرگوارم ...خیلی زیبا