شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: چه بی پناه تو رفتی
تقدیم به زنده یاد حسین پناهی- که همیشه فکر می کنم نیمه گم شده من بود
**
چه بی پناه تو رفتی
بی سر پناه تو رفتی
چه بی هوا تورفتی
از ما جدا تو رفتی
**
چه بی صدا گریستی
چه بی صدا تو رفتی
چه بی وفا تو رفتی
بی من کجا تورفتی
**
یک عمر گریستی تنها
یک عمر گریستی اینجا
یک عمر خواندی خاموش
یک عمر تو سوختی تنها
**
کسی نفهمید حالت
کسی نفهمید درد ت
کسی نفهمید حرفت
کسی نماند کنارت
**
رفتی غریب و تنها
رفتی غریب غم ها
رفتی غریب کوچه
رفتی غریب شبها
**
دومرغابی تنها
مرغابی همراه
دو مرغابی توی مه
گم شده اند تو ابرا
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش95/1/19- بداهه- ناتمام- تقدیمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی زیبایی است
روحش شاد