يکشنبه ۴ آذر
منصور وار شعری از منصور شاهنگیان
از دفتر گذشت ايام نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۵۱ شماره ثبت ۴۶۰۳۴
بازدید : ۹۴۹ | نظرات : ۶۴
|
آخرین اشعار ناب منصور شاهنگیان
|
باز این من و این شب ها
میخانه ، گُزیدن ها
هم ، رشته ی غم ها را
صد بار ، بُـریدن ها ...
شاید که ریاضت شد
احوال ِ مرا ، چاره
باید که ، چهل روزی
در غار ، خزیدن ها ...
افسوس که شد عادت
در وقت ِ کم ِ دیدار
ازتو گله و از من :
بسیار شنیدن ها ...
ما را که گل ِ رویَـت
در خاطر و در یاد است
شِکوه چه کنم ، حاشا
از خار ، گزیدن ها ...
دیدار چه خوش باشد
اما نه چنین مشگل
کز دیدن تو باید
بسیار ، دَویدن ها ...
جام ِ می و روی تو
با نغمه ی نوشانوش
این لحن ِ ترا باید
صد بار ، شنیدن ها ...
بر بام فلک ، سرخوش
سیمرغ وَشان رفتیم
از بخت ِ بلندم بود
با یار ، پَـریدن ها ...
تا مرز ِ خدا رفتن
جایی ست برای عشق
باید هدفم باشد
پندار ، دَریـدَن ها ...
این گفته چه خوش آمد
کز یار ، شنیدم من :
بَـر کرده ی نا معقول
اصرار ، نکردن ها ...
" منصورم " ُ ، گر منصور
بر دار ، انااّلحق گفت
نا مَـردَم ، اگر تَـرسَم
از دار ، کشیدن ها ...
اصفهان _ نوروز 95 ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از خار ، گزیدن ها .............درودتان استاد