هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: ای باربد ثانی یه ما
تقدیم به : باربد ثانی ایران ( استاد محمد رضا شجریان)- عمرش پایدارو یاد ش ماندگار
**
ای باربد ثانی یه ما
ای لحن داودی یه ما
ای بلبل ثانی یه ما
ای بلبل ه باقی یه ما
**
ای تو صدا یه سبز عشق
ای تو صدا یه درد عشق
ای تو صدای یه درد هجر
ای تو صدا یه وصل عشق
**
ای تو صدا یه درد (ه)ما
ای تو صدا یه نای یه ما
ای توصدای یه جاوان
ای تو صدا یه ربنا
**
با ربنایت زنده ام
با ربنایت روزه ام
با ربنایت خوانده ام
در ربنایت مانده ام
**
تا ابد سبز (ه) صدایت زنده خواهد ماند
و نام تو در هزار هزار ترانه خواهد ماند
تا ابد شجر یه عشق تو جاودانه خواهد ماند
تا ابد لحن داودی یه تو زنده خواهد ماند
**
تا ابد عشق تو- جا ودانه (ه)می ماند
وصدای عشق تو تا بی کرانه می ماند
تا ایران زنده باشد صدای تومی ماند
در دشت و دمن جاودانه می ماند
**
آیین مردانگی را جاوانه کردی تو
آیین هنر را زنده کردی تو
وصدای ایران رابی کرانه کردی تو
و نور عشق را جاودانه کردی تو
**
هر شب با صدای تو می خوابم
هر روز با صدای تو می رویم
هر روز ترانه ها یه تو می خوانم
همه جا سبز صدای یه تو می بینم
**
یا عشق تو تا ابد زنده خواهد ماند
نام تو تا ابد همیشه جا ودانه خواهد ماند
و صدا ی عشق تو از همه به گوش می آید
وبلبل باغ عشق تو همیشه ترانه خواهد خواند
**
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش95/1/10- بداهه – ناتمام- تقدیمی