دوشنبه ۵ آذر
مردِ تلخ شعری از نوید خوشنام
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ۲۳:۵۳ شماره ثبت ۴۵۱۳۸
بازدید : ۵۵۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب نوید خوشنام
|
شبیهِ ساقه ی بی برگِ گیلاس
شبیهِ یک سوالِ بی جوابی
نمی دونم کجایِ گریه، گیری
نمی دونم کجایِ جاده، خوابی
....
از اون روزی که رفتی بی بهانه
سپردم دستتو تو دستِ اون باد
نفهمیدم چرا امروز بازم
چشای خیسِ من یادِ تو افتاد
...
دیگه بسه برام این برزخِ سرد
همین هرجا همه ش از تو سرودن
سراغم رو نگیر از باغِ متروک
دارم رد می شم از این "با تو" بودن
...
چرا باید تو حصرِ خاطراتت
واسه تکرارِ اون دستات، بمیرم
کجایِ سرنوشتِ من نوشته
سراغِ ماه و از ابرا بگیرم؟
...
خداحافظ برایِ آخرین بار
رها کن دستمو ، چیزی نمی شه
برو تنها بذار این مرد ِتلخو
که تکرارِ خیالت... زندگیشه...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است