چهارشنبه ۱۶ آبان
روزگار شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۵۳ شماره ثبت ۴۵۰۶۹
بازدید : ۵۱۷ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
به چهره تو خدا نقش نوبهار کشید
و یا بهار ز نقش تو کردگار کشید
درست حالت ترگس دو چشم تو دارد
اگر چه خسته نماید کمی خمار کشید
لب تو غنچه بگویم اگر، سزد اما
برای باز شدن باید انتظار کشید
طراوت گل و بستان با آب ِ بسیار است
درست گیسوی تو طرح آبِ شار کشید
مگر شود که نباشد به گلستان بلبل
مرا چو بلبل باغ تو بی قرار کشید
لب شرابی تو، رنگ خاص میدارد
با آن شرابِ در آن کاسه ی انار کشید
با این طراوت و زیبائی خدا دادی
به دورِ باغ ندانم چرا حصار کشید
برای اینکه دورِ تو گردم از اولِ خلقت
مرا چو کولی آواره در مدار کشید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مرا چو بلبل باغ تو بی قرار کشید.................