يکشنبه ۲۷ آبان
عشق شورانگیز شعری از معفر صید محمدی (هاوار)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ۰۰:۲۶ شماره ثبت ۴۴۸۹۲
بازدید : ۵۳۵ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر معفر صید محمدی (هاوار)
آخرین اشعار ناب معفر صید محمدی (هاوار)
|
ای یار من دلدار من ، ای سرور و سالار من
زیباترین پندار من ، ای مونس و غمخوار من
ای عشق شورانگیز من ،ای عطر روح انگیز من
بر حال حزن انگیز من ، رحمی نما عزیز من
ای قاضی الحاجات من، روشن نما ظلمات من
زیبایی ابیات من ، قبول نما طاعات من
عفو تو و گناه من ، به دست تو نگاه من
ز آه گاه گاه من ، بسته دل سیاه من
ای خالق دشت و دمن ، وی مونس شبهای من
خود آگهی ز درد من ، بنما تو یک نظر به من
ای خالق کبیر من ، روشن تر از تدبیر من
بگذر تو از تقصیر من ، زیبا نما تقدیر من
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.