جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمود کیاپور صدرا
آخرین اشعار ناب محمود کیاپور صدرا
|
خنده های چون گُلت دل را گلستان میکند
گریه هایت خانه ام را ارگ کرمان میکند
گیسوانِ جنگل و چشمانِ دریا،گونه کوه
تو امان با دیدنش دل یاد گیلان میکند
چهره ات از قرص مه زیبا و مهتابی تر است
صورت مهتابیات را بُرقِع پنهان میکند
از لبـانت زعفـران نـاب صـادر میشود
بوسه هایت هر کجا را صد خراسان میکند
تا قدم بر هر دیاری میگذاری میوزد
آن صبایی که دمادم مو پریشان میکند
با منِ محزون مدارا کن تو ای شادانه ام
تند خویی های تو حزنم فراوان میکند
تا که نرمی میکنی صد غصه از دل میرود
دلبری های تو عشقم را دو چندان میکند
سرد شد اینک هوا من را در آغوشت بگیر
گرمی آغوش تو دِی را بهاران میکند
خنده های تو دل غم دیده من را که هیچ
کلبه احزان حافظ را گلستان میکند
محمود کیاپور"صدرا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
گریه هایت خانه ام را ارگ کرمان میکند
گیسوانِ جنگل و چشمانِ دریا،گونه
کوه تو امان با دیدنش دل یاد گیلان میکند
چهره ات از قرص مه زیبا و مهتابی تر است
صورت مهتابیات را بُرقِع پنهان میکند
از لبـانت زعفـران نـاب صـادر میشود
بوسه هایت هر کجا را صد خراسان میکند
تا قدم بر هر دیاری میگذاری میوزد
آن صبایی که دمادم مو پریشان میکند
با منِ محزون مدارا کن تو ای شادانه ام
تند خویی های تو حزنم فراوان میکند
تا که نرمی میکنی صد غصه از دل میرود
دلبری های تو عشقم را دو چندان میکند
سرد شد اینک هوا من را در آغوشت بگیر
گرمی آغوش تو دِی را بهاران میکند
خنده های تو دل غم دیده من را که هیچ
کلبه احزان حافظ را گلستان میکند
محمود کیاپور\"صدرا\"