سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    مردابم

    شعری از

    علی برهانی(ودود)

    از دفتر ودود نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۷:۴۰ شماره ثبت ۷۹۵۳۵
      بازدید : ۱۲۶۵۸   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر علی برهانی(ودود)

    صدای ارسالی شاعر:
    یاودود
    انگار نه انگار طوفانم
    بازم که لنگر میزنی در دل
    میدونم از مردن نمیترسی
    اما دلم اشوبه جو ساحل
     
    چادر نمازت بادبانت بود
    تا تند از دریای دل رد شی
    حیف بمونی توی اشوبم
    حیفه پرستو باشی و بد شی
     
    دریا به طوفانی و ارامش 
    مشهوره اما من یه مردابم
    ارامشم گاهی فریبندست
    لنگر نزن وقتی که من خابم
     
    برهانی
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۸
    درود بزرگوا
    بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
    علی برهانی(ودود)
    علی برهانی(ودود)
    جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۸:۵۸
    سپاس استاد خوبم
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۸
    لذت وبهره بردم
    عالی سرودی بود
    درود..درود
    خندانک خندانک خندانک
    علی برهانی(ودود)
    علی برهانی(ودود)
    پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۵۶
    درود بر شما استاد خوبم
    ارسال پاسخ
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ۲۳:۰۴
    درود برشما خندانک خندانک خندانک
    علی برهانی(ودود)
    علی برهانی(ودود)
    شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۰۷:۴۹
    وسپاس از شما استادخوبم
    ارسال پاسخ
    مرغ آمین
    پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۰۵
    درود
    میکس وشعر زیبا👌 خندانک خندانک
    علی برهانی(ودود)
    علی برهانی(ودود)
    پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۵۶
    درود بر شما . زیبه اندیشان به زیبایی رسند
    ارسال پاسخ
    علیرضا ناظمی ناظم
    جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ ۰۷:۲۶
    درود بر شما
    بسیار زیبا ودرخور تحسین
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    علی برهانی(ودود)
    علی برهانی(ودود)
    شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۵۴
    ممنون . قربان شما
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0