يکشنبه ۲۷ آبان
|
آخرین اشعار ناب میناا عباسی
|
خجل ز روی شما شد در آسمان خورشید
به ماهتاب،گل رویتان چه خوش تابید
سند به نام شما خورده کهکشان و زمین
فلک به دور شما مست شد چنین رقصید..
به فاطمه و ابوها و بعلها و بنوها
وجود آبی تان بی کران و بی همتاست
دلیل جوش و خروش همیشه دریاست
خدا برای شما صد هزار معجزه کرد
چو زورقی که به دریا شناور و برپاست..
به فاطمه و ابوها و بعلها و بنوها..
شما به زیر کساء ،قلب آسمان لرزید
خدا گمان کنم آن لحظه بی صدا خندید
یقین که نقطه ى عطف زمانه،آنجا شد
که از محبتتان عشق در جهان پیچید..
به فاطمه و ابوها و بعلها و بنوها..
تمام عرش به یکباره از درون غوغا
و جبرئیل پر از شاه آیه ای زیباا
به اهل بیت خدا حجتش تمام شده
لیذهب عنکم الرجسا..طهور و تطهیرا..
به فاطمه و ابوها و بعلها و بنوها..
# میناا عباسی..
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.