جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
آخرین اشعار ناب سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
|
نشسته ام
همان جاي هميشگي
مقابل عقربه هاي ساعت
زمان مي دود
و به دنبال او
نگاه انتظار من!
سالهاست
يک ثانيه هر روز
در خيره شدنم مي رقصد
با آهنگ تيک تاک آمدنت!
چند سال گذشت
از زمان سادگي هايم
و من امروز
نشسته ام
همان جاي هميشگي
مقابل عقربه هاي ساعت!!!
_______________________________________________________________
اينبار تو نه!
براي رسيدن به آرامش
اينبار من!
دستان عشق را
بر سينه ي جدايي ها مي فشارم
قلب سياه خستگي هايت را
بيرون مي کشم
زير پاي دوستداشتن ها
با لگد هاي مهرباني ام
تکه هاي خرد شده اش را جمع مي کنم
و با اشاره به تو
به ديوار صبوري مشت مي زنم
حالا ،
در اوج ديوانگي ها هستم
بيا با هم
به اين شکستگي ها بخنديم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.