شنبه ۲۶ آبان
تو تنها ترین تنهای من-ی... شعری از علی حاتمیان
از دفتر کلمات سیاه من نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ۲۲:۵۵ شماره ثبت ۴۲۴۹۳
بازدید : ۴۸۷ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علی حاتمیان
|
دوباره به بی میلی میرسی و از من دور میشوی...
و اتاقت تو را در خودت غرق می کند...
صدای مادرت در آشپزخانه که دارد با پدرت بحث می کند
و احساس بیهودگی و گناه که روحت را از بالکن پرت می کند...
تو تنها ترین تنهای من-ی، که داری مرا از خودت دور می کنی...
و اینجا برایت آخر دنیا ست؛ "شبکه نسیم" و بازپخش "قصه های مجید"...
صدای "تیک" و اس.ام.اس-ی از من، که آن را نخوانده پاک می کنی!
و برمیگردی به چند سال پیش؛ آلبوم عکسهایت را نگاه می کنی...
و حل میشوی در این حس تلخ که داری از آن فرار می کنی...
و دل میکنی از من و یاد من؛ "تو داری مرا در دلت خاک میکنی..."
به فردایت دل می بندی و آینده ای که از من نباشد "هیچ اثری"
دوباره صدای "تیک" و اس.ام.اس-ی از من؛
"که باز هم آن را نخوانده پاک می کنی"...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.