جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
آخرین اشعار ناب سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
|
غصه نخور دل من ، این روزا هم می گذره گریه نکن دل من ، این شب تارم میره
گریه واسه چی وقتی ، هیچوقت اثر نداره وقتی که چَشم هیچکی ، واست خبر نداره
گریه واسه چی وقتی ، هیچکسی رو نداری که پاک کنه اشکاتو ، سر روُ شونش بزاری
اشکاتو پاک کن دلم ، بسه تِ گریه زاری اینقدر نگیر بهونه ، نگو که غصه داری
می دونم بی قراری ، ازم نشو فراری من و تو بازم میریم ، به روزای بهاری
واسه چی ناامیدی ، ما هم خدایی داریم می دونی که هیچکسی ، بجز خدا نداریم
خدامون مهربونه ، دردامونو می دونه یه روز میاد پیشمون ، غصه ها رو می رونه
یه روزی از این روزا ، به دور از درد و غمها دوتایی با هم میریم ، تا عرش آسمونها
ابرک پاییز من ، دلت رو نسپُر به غم راهی نموند تا خدا ، طاقت بیار تو یه کم
S_H.H جمعه 22 مرداد 1389 ه.ش ساعت 3:27 صبح
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.