سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        ملکوت عطرها

        شعری از

        لیلی

        از دفتر نجوای سیمیا نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۵۸ شماره ثبت ۴۱۵۰۰
          بازدید : ۱۴۳۳   |    نظرات : ۴۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        ملکه وار در خون جنگل
        به درخت پیله می کنم
        باد ،شالیزارِ خوابیده زیر روسری ام  را
        بر باد خواهد داد
        وعطرم ریشه می دواند درعصبِ هوا
        و موجی سبز
        همه ی روشنایی ام رامی بلعد...
        می دانم مرگ نام دیگر پروانه است
        به "تو" فکرمی کنم
        وقتی پیراهن ابریشمی بر تن می پوشی
        وعطرفرانسویی ات
        در دهان شهر می پیچد
        درخت نام دیگر شاعر است
        وقتی به من فکر می کنی!
        ۱۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        بابک فغفوری (پور)
        يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ۱۶:۰۴
        خندانک
        محمد رحیم کاظمی
        چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ۰۸:۴۵
        سلام و درود برشما شاعر گرامی
        شعری بسیار زیبا و دلنشین خواندم
        دستمریزاد شاعر گرانمایه
        مانا باشید انشاءالله خندانک خندانک خندانک
        رضااشرفی فشی
        سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۸:۱۶
        سلام.بدون اغراق باید بگویم که بسیار زیبا بود.انصافا لذت بردم. خندانک خندانک
        بابک فغفوری (پور)
        چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ۲۱:۳۳
        خندانک خندانک خندانک
        علی اسماعیلی
        شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۵۷
        سلام به خواهر خوبم.
        خوشحالم افتخار داشتم کار جدیدتون رو بخونم.
        درخت و پروانه و نماد بخشیدن این دو جالب بود..
        مثل همیشه با فکر و عمیق کار شده بود خندانک خندانک
        موفق باشید
        حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
        سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۴:۴۹
        خندانک خندانک قشنگ اما پیچیده
        لیلا باباخانی (سما الغزل )
        يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۴۳
        سلام ودرود چه حس شاعرانه ی نابی خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0