سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      جدایی با گویش (بختیاری)

      شعری از

      مسلم رضاپور

      از دفتر حرفهای ناتمام نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ۰۶:۲۹ شماره ثبت ۴۱۳۶۲
        بازدید : ۸۵۸   |    نظرات : ۱۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مسلم رضاپور

      بِدیـنِـس(1) نَگَشـتُم      خدا خُت بِوَشقـُمَ(2)                                                      
      غَمس تش نهادِ      مِنه سرگذشتُـم
      پشیمون اُبیدُم(3)     که زِس دیر اُبیدُم
      اَیَر که نیاهه      زِداغِس اِمیرُم
      دلِ پُر زِ دردُم      چِــنون غصه خَردُم
      زِ درد اسیری      اِگـُی(4) برگ زردُم
      هُکه(5)دیرمون کِرد    زِیَک سیرمون کِرد
      دِلس چی دِلُم بو      که وامون چِنون کِرد
      به عشقی اسیرُم      که زِس خیلی دیرُم
      یروزی ایاهه      که دی(6) خیلی پیرُم.

      معنی:
      دنبالش نگشتم خدایا ببخشم
      غمش آتشی بود درسرگذشتم
      پشیمونم که ازش دورشدم
      اگر نیاد از داغش میمیرم
      مثل دلی پُر درد ازبس غصه خوردم
      که از درد اسیری مثل برگ زردم
      اونکه بینمون جدایی انداخت وباعث شد از هم سیربشیم
      به درد دل من دچار بشه که این چنین کرد
      به عشقی اسیرم که ازش خیلی دورم
      روزی میاد که دیگه خیلی پیرم.

      1-Bedines  بدینِس(دنبالش)
      2-Be vash ghom  بِوَشقُم(ببخشم)
      3-Obidom  اُبیدُم(شدم)
      4-Egoy  اِگُی(گویی)
      5-Hoke  هُکه(آنکس)
      6-Di  دی(دیگر)

       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      سعید فلاحی
      جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۶:۲۸
      درودتان شاعر عزیز

      سروده ای زیبا و خوب داشتید
      موفق و موید انشالله

      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۲۰
      درودها
      جناب رضاپور گران ارج
      زیبا قلم زدید.
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0