صل علی محمد و صل علی علی
ذکر خدای عزوجل ذکر یا علی
.
بر طاق عرش حک شده نامت ز لم یزل
يا مظهر العجائب و يا مرتضي علي
.
اين اسم اعظم است و یا واِلیَ الوَلِیِ
يا غافِرَ الذُنوبْ تَعالَيتُ يا علي
.
نادعلی که مظهر هرچه عجایب است
فرمانروای مقتدر و مقتدا علی
.
هوهوی ذوالفقار تو والشمس والضحی
در إهدنا الصّراطِ حب تو یا مرتضي علی
.
شرط حيات کوثر و معراج و انبیاء
شاهنشه ولایت و مشکل گشا علی
.
"یک قصه بیش نیست غم عشق وین عجب"
از هر لبی که میشنوم ذکر یا علی
.
"روزی که خاک را به نظر کیمیا کنی"
آیا شود برات کرب و بلا سهم ما علی
.
فاطمه جهانبازنژاد
....
دل نوشت :
عید غدیر خم بر تمامی دوستان ادیب و هنرمندم به خصوص سید بزرگوار مؤسس سایت ادبی ناب- سید حاج فکری احمدی زاده گرانمهر مبارک
در این روز عید ، از ته دل دعا کنیم
همه ی ما و عزیزان مان
در پناه شاه ولایت و امامت مرتضی علی (ع)
سلامت و تندرست و خوش وقت باشیم
و به حقانیت و شفابخشی اسم اعظم الله و مولای مان علی (ع) ، شفای عاجل و کامل و عافیت را برای تمامی بیماران خواستار باشیم ...
و باشد که همواره در راه حق و حقانیت قلم و قدم بزنیم.
یا علی مدد
.