سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید
۱- رفعت.حکیم
سایت ادبی شعرناب
در این آماج خاکستر
پی یک شعله میگردم
سکوتم تلخو دل گیرست
پر از تنهاییو دردم
کدامین شیونُ گریه
شکستن را نشانم داد
کدام لبخند دیروزی
سرودن را به کامم داد
در این شب کوچ بی پایان
خوشا فریاد یک عابر
به یاد آتش دیروز
خوشا یک نور بی حاصل
در این بیهوده گشتن ها
زه صد دشنه گریزانم
نبردآتشُ خون است
در این رویای ویرانم
میان شهر خاموشم
به هر کوچه دلی بر دار
گلو ها پاره از خنجر
سکوت معنای هر فریاد
در این دل سوته خاموش
چه امیدی به دل دادن
در این وحشی جنگل گون
چه آوازی جز این ماتم