دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
روزگاری سیــــــــــــنه ام پـــــُــردردشــد
شـــوروحــالِ گـرمِ عشـقم ســـردشد
سیـــرگشــــــتم ازجهــــــانِ پُــرفـــــریب
زین همــــــهْ بیمــــــــاری ودردِعجیـــب
زان همـــهْ دل هـاکـه پُـرمــاتم شــده
اعتمـــــــــــــادوشــادمــــــــانی کم شـــده
عـــــده ای بــانــامِ دیــــــــنِ مصـــــطفیٰ
دشــــــــمنی هـــامی کنندبامـــــــرتضیٰ
لقــــمه هــــایِ بیـشمــــــار٬آلـــــــوده شد
زندگی هــــاسستْ ازشــــالــــوده شد
دوســــــتان٬تاریــک گشته سیـــنه ها
باوجــــــــــــــودِدشـــــــــمنی وکیــــــــنه ها
کَمفـروشی عــــــادتِ یک عـــــدّهْ شد
بی وفائی رسمِ قــــول ووَعـده شد
شــــدزرنگی٬خــــــوردنِ مـــالِ حـــــرام
آدمِ صــــــــــــــادق٬ لقب دارد٬عـــــــــوام
ظاهــــــــرِافــــراد٬باباطـــن دوتـــــاست
شرطِ اولْ درپذیـــرش ها٬ریــــاست
حالْ حامی مانده واین یک سؤال
بهتــــراست اِمســــالمـــان یاپارســــال
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.