سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      خبری نیست

      شعری از

      کیوان رادفر

      از دفتر دل نوشته ها نوع شعر قصیده

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ ۱۲:۰۵ شماره ثبت ۴۰۴۷۸
        بازدید : ۷۹۰   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر کیوان رادفر

      خبری نیست
      دریا شده بی آب و ز باران خبری نیست
      زاهد همه جا هست و از ایمان خبری نیست
       
      بی رونق و خاموش شده خانه ی شهرم
      از بس که عبوسند ، زمهمان خبری نیست
       
      هر کوچه چو رودی است به دریای خرابی
      در شهر من از ساحل عمران خبری نیست
       
      ما داخل دالان سیاهی پی نوریم
      روزی خبر آید : ته دالان خبری نیست
       
      در سبز ترین شعر من از بایر ایام
      از باغ گل و سبزه و ریحان خبری نیست
       
      گل ها همه از گستره ی دشت شقایق
      دلسوخته رفتند و از آنان خبری نیست
       
      هر چاه خیانت پرِ عشاق جوان است
      افسوس که از یوسف کنعان خبری نیست
       
      جزبوسه ی سرخ لب تزویر که پیداست
      از بوسه ی عاشق کش پنهان خبری نیست
       
      در خانه ی بی نور بزرگان ادب نیز
      از حکمت و اندیشه ی لقمان خبری نیست
       
      در محفل لب دوختگان لب که گشودم
      دیدید که از قند فراوان خبری نیست
       
      چندی است که پامال کج اندیشی و جهل است
      از شوکت دیرینه ی ایران خبری نیست
       
      ما را طمع بوی کباب از برِ نان برد
      سر خورده که برگشتیم ، از نان خبری نیست
       
      تا غرب سفر کردم و از شرق شنیدم
      از حرمت انسانی انسان خبری نیست
       
      هر چند نه در خطه ی ایران و نه در چین
      از شاه ، در آن هیبت و خاقان خبری نیست
       
      بر لوحه ی تقدیر و زمان ، آن چه نوشتند
      خواندم همه را ، از سر و سامان خبری نیست
       
       
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      مجتبی شهنی
      پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۲۴
      دررررروود خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0