يکشنبه ۴ آذر
نیاز شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ۱۷:۴۵ شماره ثبت ۴۰۳۴۳
بازدید : ۷۲۴ | نظرات : ۷۹
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﻧﮕﺎﻩ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺩﺭﺩﻡ ﮐﻤﯽ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺣﺮﯾﻢ ﺳﺮﺩ آﻏﻮﺷﻢ ﺗﺐ ﺍﻫﻮﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺗﻮ ﺑﻮﺩﻧﻬﺎ ﻣﯿﺎﻥ ﺍﯾﻪ ﯼ ﭼﺸﻤﺖ
ﺩﻝ ﺗﻨﻬﺎ ﻭﺑﯿﻤﺎﺭﻡ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻧﺎﺯﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺑﯿﺎ ﺑﻨﺸﯿﻦ ﮐﻨﺎﺭ ﺩﻝ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﻮﭺ ﭘﺮﯾﺸﺎﻧﯽ
ﺑﺮﺍﯼ ﺑﯿﮑﺴﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺩﻣﯽ ﺩﻣﺴﺎﺯ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺷﮑﺴﺘﻪ ﭘﺎﯼ ﺍﯾﻤﺎﻧﻢ ﻣﯿﺎﻥ ﻓﺘﻨﻪ ﻫﺎ، ﮔﺎﻫﯽ
ﺩﻟﻢ ﺩﺭ ﻣﺬﻫﺐ ﺩﻧﯿﺎﺗﻮ ﺭﺍ ﺍﻋﺠﺎﺯ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺑﯿﺎﺍﯼ ﻋﺸﻖ ﺟﺎﻧﻔﺮﺳﺎﻣﯿﺎﻥ ﺧﻠﻮﺕ ﺳﺮﺩﻡ
ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻃﻐﯿﺎﻥ ﺍﺣﺴﺎﺳﻢ ﻣﺴﯿﺮ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
ﻃﺒﯿﺐ ﻗﻠﺐ ﺭﻧﺠﻮﺭﻡ ﺗﻮﺭﺍ ﺗﺠﻮﯾﺰ ﺩﺭﺩﻡ ﮐﺮﺩ
ﻧﮕﻮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﮐﻪ ﺑﯿﺰﺍﺭﯼ ﺗﻨﻢ ﻫﻤﺮﺍﺯﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
ﻧﻮﺍﯼ ﺳﺎﺯ ﻭ ﺁﻭﺍﺯﺕ ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﺍﻓﺴﻮﻥ ﮐﺮﺩ
ﺑﯿﺎ ﺍﻣﺸﺐ ﮐﻪ آﻫﺴﺘﻪ ﺩﻟﻢ آﻭﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.