جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی
|
جُز قاضی
همه در شهر
سخت مشغول قضاوتیم...!
عکس نوشته: خط بسیار زیبای استاد کریمی بزرگوار
وقت هایی که نیستی
دستی
خورشید را خاموش می کند
شب
اوج نبودن توست...
...
نگاه زیبایتان را دوست دارم - "فاطمه ضیاالدینی" :2:
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.