دوشنبه ۵ آذر
نا امیدی شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ۱۴:۰۵ شماره ثبت ۴۰۰۸۲
بازدید : ۶۴۷ | نظرات : ۷۲
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﮐﺎﺵ ﻣﺮﮔﻢ ﺑﺮﺳﺪ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺍﺯ ﻓﺼﻞ ﺧﺰﺍﻥ
ﯾﺎ ﮐﻪ ﺁﻫﻢ ﺑﺰﻧﺪ ﺑﺮ ﺩﻝ ﻧﺎﻣﺮﺩ ﺯﻣﺎﻥ
ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﯼ ﮐﻪ ﺯﻣﺎﻥ ﭼﺎﺭﻩ ﯼ ﻫﺮ ﺩﺭﺩ ﻭﻏﻢ ﺍ ﺳﺖ
ﮐﺎﺵ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺷﻮﺩ ﺍﯾﻦ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﻫﺎﯼ ﺧﻔﻘﺎﻥ
ﺑﺨﺖ ﺑﺪ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﮐﺲ ﺭﺍﺯ ﺩﻟﻢ ﺭﺍ ﮔﻔﺘﯽ
ﺷﺪﻡ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻧﻤﺎﻫﺮﺷﺐ ﻫﺮﺷﺐ ﻧﮕﺮﺍﻥ
ﺩﺭﺩ ﺧﻮﺩ ﺭﺍﺑﻪ ﮐﻪ ﮔﻮﯾﻢ ﻫﻤﻪ ﻧﺎﺍﻫﻞ ﺷﺪﻧﺪ
ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺷﺪﻡ ﺧﺴﺘﻪ ﯼ ﻫﺮ ﺯﺧﻢ ﺯﺑﺎﻥ
ﺷﯿﺮﻩ ﯼ ﻋﺸﻖ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻣﯽ ﺑﺨﺸﯿﺪﻡ
ﺗﺎ ﮐﻪ ﺍﻫﺴﺘﻪ ﺷﺪﻡ ﻗﺎﻟﺐ ﺍﯾﻦ ﺩﺭﺩﮔﺮﺍﻥ
ﺩﻝ ﻣﻦ ﺳﻮﺧﺖ ﺍﮔﺮ ﺷﻌﻠﻪ ﯼ ﺍﻥ ﺑﺮﺧﯿﺰﺩ
ﺍﺗﺶ ﺍﻓﺸﺎﻥ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺫﻭﺏ ﮐﻨﺪﻧﺼﻒ ﺟﻬﺎﻥ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.