جمعه ۲ آذر
توشیح شعری از یدالله عوضپور آصف
از دفتر عارفانه نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ۰۱:۴۲ شماره ثبت ۳۹۸۵۱
بازدید : ۸۵۳ | نظرات : ۸۵
|
دفاتر شعر یدالله عوضپور آصف
آخرین اشعار ناب یدالله عوضپور آصف
|
بازنسیـم سحر آغاز شد
سوز و فروزی دگرآغازشد
مرغ دل اندیشۀ پروازکرد
از وطن سینه پری بازکرد
لازمۀعـشق ؛ پریدن بوَد
لذت پـرواز چـشیـدن بوّد
هرکه نداردسرِبازوی عشق
اسب نراند بسـرکوی عشق
لاف زنست آنکه نباشدسپر
رجـم دل آرام به روزخـطر
حالت عشاق نداری ؛ مکُن
مشی رهِ عشق توازبیخ وبُن
اصل و اساس دل و دلدادگی
نیست بجزعاشقی وسادگی
اهل نه ای پای منه در رهش
لنج مــران در یمِ پر چاله اش
روی به کویـش منه بی آگهی
حاصل خودچون؟توکنی درچهی
یاد کـــن اول ز خــطـرهای ره
مشکـــل ره را تو نکو کن نگه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.