يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی( تیرداد)
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی( تیرداد)
|
میرنازاده میر را
میرزا عباس...
و
میر زاده میرم
کوچک...
دشت در انتظار دستان سترگ کهنند
وقتی
شبیخونی...
حیلتی
به
پشتاپشت میر زدند
آهای...میرزادگان پشوتن پشت دل آزاد
دیگر کرنای کوه در باروت جنگل اختلاط مشقهای ناخوانده ی عروسکان
خیمه های کی اند؟
سرانگشتان پیرزنکان
دوک در دوک...ریسیده اند
پهناپهن جامه های دریده ی در خون
نه نقبی به خیال
تا
عنکبوتی لاغر
که
خیمه گاهم شد...
و
امروز
غریو
دیو
بر
ایران نیک...
حاشا
که
میران....نامیرایگانند...
با چهارسویی بر بلندای تاریخ/
از
همتها
از
کوچک...
و
اینک/
خون در خون نهاده ایم
و
کفن نادوخته ی مردان قبیله ی آبایی
را
من
تو
و
همه ی فرزندان نیآمده ی مرز و بوم را
تا تفلیس و شیون زنان بیباک
راهی نیست/
به کوه و برزنم
آریو...
به دشت روزنم...
جهان آرایی خفته در خون /
سوار در بهار گرماگرم انتظآر....
رخشی در رخشنده تابان راههای پر تنش
و
دشمنی که خیال خام خورشید میپروراند به خویش/
نصراللهی/بیست و سوم مرداد نودوچهار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.