يکشنبه ۲۷ آبان
سپید شعری از جهان شاه تاج مرادی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۳۷ شماره ثبت ۳۹۶۸۳
بازدید : ۳۵۰ | نظرات : ۴۶
|
دفاتر شعر جهان شاه تاج مرادی
آخرین اشعار ناب جهان شاه تاج مرادی
|
سوسو کنان
در من می درخشی
مثل ستاره ی آخر روز
لحظه ای اندوه دهشتبار مرا می تکانی
لحظه ای به اندازه ی یک وسوسه
و تنهایی تاریک مرا
تلنگر می زنی
اما چه سود
در تلواسه ی بی درنگ تاریکی
سیاه تر می شوم
شگفت و ژرفناک.
آنقدر
که دیگر سوسوی تو
حتا
تلنگری هم بر ظلمت عمیق من وارد نمی کند
فریاد می زنی
اما از ستاره های دیگر کاری بر نمی آید .
▫
چیزی در من است
در ژرفای تاریک وجودم
که مرا
به عمیق روشن تو پیوند می دهد .
▫
به خورشیدی می اندیشم
که در درون تو پنهان است
و یکی از همین فرداها
از درون من می درخشد.
جهانشاه تاج مرادی
12/09/1378
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.