پنجشنبه ۲۴ آبان
لازم است.... شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ۰۴:۳۱ شماره ثبت ۳۹۱۴۲
بازدید : ۸۸۷ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
مرد ها را گر چه گاهی هم غروری لازم است
هر سلیمان را جفای...... ماده موری لازم است
تشنه می داند بهای طعم آب سرد را
بین ما هم گاه گاهی درد دوری لازم است
برکه هم با صبر خود ماه ای بغل دارد رفیق
در مسیر وصل مان گاهی صبوری لازم است
آیه آیه خوانده ام از چشم یعقوب پدر
در بدست آوردن معشوقه کوری لازم است
تا که معشوقی تو را غرق "تماشایش" کند
زندگی در پهنه ی " تنگ بلوری " لازم است
هر چه می خواهی نگندد را نمک باید زنی
"زخم های کهنه ام " را " اشک شوری " لازم است
حس و حال گریه ها در پشت گوشی مشکل است
از نشانی ات بگو؟؟؟؟ گاهی حضوری لازم است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.