جمعه ۲ آذر
عاشقانه ام شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۲۶ شماره ثبت ۳۹۱۲۸
بازدید : ۴۵۷ | نظرات : ۵۲
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
" ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﺪﻧﺖ ﭘﺮﺍﺯ ﺩﻟﯿﻞ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺍﻡ "
ﺯﻣﺰﻣﻪ ﯼ ﻭﺻﺎﻝ ﺗﻮ ﻃﻨﯿﻦ ﻫﺮ ﺗﺮﺍﻧﻪ ﺍﻡ
ﺍﮔﺮ ﮐﻪ ﺳﺮﻭ ﻗﺎﻣﺘﺖ ﺑﻪ ﺑﺎﻍ ﺩﻝ ﻧﻈﺮ ﮐﻨﺪ
ﺑﻬﺎﺭ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺑﺒﯿﻦ ﺑﻪ ﺭﻭﯾﺶ ﺟﻮﺍﻧﻪ ﺍﻡ
ﺑﻪ ﺭﻭﯼ ﻣﺨﻤﻞ ﺗﻨﺖ ﺑﻪ ﺍﺭﺯﻭ ﺭﻫﺎ ﮐﻨﻢ
ﻫﺰﺍﺭ ﺑﻮﺳﻪ ﻭ ﺷﻌﻒ ﺑﻪ ﺫﻭﻕ ﺩﻟﺒﺮﺍﻧﻪ ﺍﻡ
ﺑﻪ ﻓﺎﻝ ﻗﻬﻮﻩ ﻫﺮﺷﺒﯽ، ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺨﺎﺭﻩ ﺍﯼ ﺧﻮﺷﻢ
ﮐﻪ ﺑﺸﮑﻨﺪ ﺳﮑﻮﺕ ﺷﺐ ﺳﮑﻮﺕ ﺑﯽ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﻡ
ﺑﺒﯿﻦ ﭼﻪ ﺩﻟﺸﮑﺴﺘﻪ ﺍﻡ ،ﭼﻘﺪﺭﺑﯽ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﺍﻡ
ﺑﻪ ﻗﯿﻤﺖ ﻧﻔﺲ ﺷﺪﻩ ﻫﻮﺱ ﺩﺭﺍﺷﯿﺎﻧﻪ ﺍﻡ
ﺑﻪ ﺧﻠﻮﺗﻢ ﺳﺮﯼ ﺑﺰﻥ ﭼﺮﺍﻍ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﻡ ﺑﯿﺎ
ﻗﺴﻢ ﺑﺨﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﯿﺸﻮﯼ ﭘﻨﺎﻩ ﻫﺮﺩﻭﺷﺎﻧﻪ ﺍﻡ
ﺑﻪ ﺁﺗﺸﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﻟﻢ ﺯﺑﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﮐﺸﺪﺑﺒﯿﻦ
ﻋﺠﺐ ﺣﮑﺎﯾﺘﯽ ﺷﻮﺩ ﺭﻣﺎﻥ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺍﻡ ...
مصرع اول برگرفته از غزل بانو مینامحمودی گرامی است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.