يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر جمیله عجم(بانوی واژه ها)
آخرین اشعار ناب جمیله عجم(بانوی واژه ها)
|
قدم که درخانه می گذارد
خفه می شود
آوازشاد پدر درحمام!
رنگ غم می گیرد
لالایی شبانه ی مادر
شبیه کتاب بینوایان
وچه آرام وبی صدا
قربانی می گیردفقر!!
این مهمان ناخوانده
چون هیولایی بی رحم
که حتی به جان
عروسک های بی دست هم
رحم نمی کند
که درحسرت یک دست
لباس زیبا مانده اند
****************
گندم که گران می شود
شعرشاعر هم
غم نان می گیرد
بداهه
پانوشت:
باوجود مطالعات زیادی که درمورد سبک جدید افراغ اندیشه داشتم اماهمیشه می ترسیدم شعرم رو افراغ اندیشه معرفی کنم به دلیل اینکه هنوز نمی دونم چقدراین سبک جدیدرو شناختم
با اجازه ی استاد عزیز وبزرگوارمان احمدی زاده
خالق اصلی این سبک
برای اولین بار جرات کردم برچسب
نوع شعرم را افراغ اندیشه بزنم
ونمی دونم واقعن چقدر موفق بودم در خلق اثرم
وتشخیص اینکه آیا به افراغ اندیشه نزدیک هست یانه
برعهده ی خود استادملحق است
امیدوارم بتوانم از این پس شاگرد بهتری باشم
وازمحضرشان بیشتر بیاموزم!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.