دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
نباشداشتیاقی بَهرم ای دوست
بدونِغصهایندنیــاچهنیکوست
چه مانده اندرونِ سینه،جــزغم
رســـدیکباره،رفتنهست کَمکَم
نمــــانده طاقتی ازبهـــــــــرِانــــــدوه
چودرجانمشده،چونکوه،انبوه
خـــداوندا،دلِ شـــــــــــادی عطاکُن
مـــراازاین مصیبت هـا٬رهـــــــاکُن
دلم یکخنده یِمستـانهخــواهد
صــــــــــدایِ نازِآن جـانانه خـواهد
نـــــوایِ دلنشـینِ یـــــــــــارجــــــــــــوید
کنارش دلبــــــــریغمخـــــوارجوید
گـــــــــذارد٬سَـربه دستــــانِ بلندش
بگیــــــــرددست،گیســویِ کمندش
به اوگــــــــویدکلامی عاشقـــــــــانه
سخن گـویدصریحوصـــــــادقــانه
بداندتـکیه گاهش هســـــت دائم
کلامش زندگـــــــیبخش ومـلایم
نباشــــــــــدطاقتِیکلحظه دوری
محبت هــا٬دلی باشـــــــدنه زوری
خـــــــــــــدارا،ناظـــــــــــرِکارش بداند
نــــــــــگارش را٬زِدرگاهــــــش نراند
نبیندجزرُخِ زیبـــــــــــــــــایِ دلـــــــــدار
شوَدعمـــــــریبهعشـقِاوگرفتـــــار
بُوَدهمچــــــــونعسلشهدِکلامش
شَــــوَم منعاشـقِ راهومــــــرامش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.