جمعه ۲ آذر
پدر..... شعری از اعظم قانع
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ۱۰:۱۳ شماره ثبت ۳۸۱۲۵
بازدید : ۷۳۴ | نظرات : ۵۵
|
آخرین اشعار ناب اعظم قانع
|
با سلام خدمت دوستان عزیزم
از اینکه در جمع بزرگواران صاحبدلی چون شما هستم بینهایت خوشحالم
تقدیم میکنم به تمام پدران ،خصوصا آنها که آسمانی شدند
نگاهش خسته از دنیا و چشمانش کمی غم داشت
و از بار زمانه شانه هایش هم کمی خم داشت
همیشه کم توقع،پر تلاش ،آرام بود اما
به روی برگه عمرش،کمی از زندگی کم داشت
شبی بار سفر را بست از این دنیا و تنها رفت
کنار پلکهایش وقت رفتن اندکی نم داشت
زنی افتاد بعد از او،شکست و در خودش پژمرد
کنار بغض های ناتمامش کوه ماتم داشت
و یک رویای زیبا پر کشید از ذهن یک فرزند
و یک دختر که حالا یک پدر کم داشت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.