جمعه ۲ آذر
احساس شعری از محمدمهدی اورسجی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۱۲ شماره ثبت ۳۸۰۷۵
بازدید : ۲۷۳ | نظرات : ۵۵
|
دفاتر شعر محمدمهدی اورسجی
آخرین اشعار ناب محمدمهدی اورسجی
|
احساس پوچ خستگی من
سرمشق
درس انشاء
بارانی شدن شقایقها را بشنو
احساس من
صدایی من را می خواست فریاد بزند
سرمشق من شود
در هیچستانی که ترانه من
آوازِ صدای مرگ
باران انتظار توست ...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.