جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر معین معروفی مقصودی متخلص به سه میم
آخرین اشعار ناب معین معروفی مقصودی متخلص به سه میم
|
داشتم حسی در دلم نسبت به عشقم ناب ناب
کز سر این حس من حال منم بودی خراب
هر شب اندر فکر او و با یاد او و حس او
تا به صبح هم من نداشتم از یاد او یک لحظه خواب
تا که هم خوابم ببردی تصویر او ظاهر شدی
تا که از خواب میپریدم میدیدمش همچون سراب
لیک افسوس کز عشق من چیزی نصیب من نگشت
جز از اینکه چشمان من پر میکند یک کاسه آب
اما دریغا ای دلا کین ناب عشق خوب تو
زودی به نفرت شد بدل آن هم ز نوع ناب ناب
تغییر حس در قلب من زودی به انجامش رسید
وانگه که در پای نماز بالا بیامد آفتاب
نفرت ک در قلب من است راحت به چنگم نامده
تا راحتش بیرون کنم با یک گل و مشتی گلاب
اه و فغان دیگر بس است دیگر چه میخواهی ز دل
با تو هستم ای معینا حرفی نزن راحت بخواب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما واحساس پر توان شما گرامی
همواره در اوج./