سه شنبه ۲۹ آبان
ترانه ء عشق شعری از بهروز احمدی(زاهد)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۳۲ شماره ثبت ۳۷۱۷۸
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر بهروز احمدی(زاهد)
آخرین اشعار ناب بهروز احمدی(زاهد)
|
آمد برای ِ عاشق ، واضح ترانهء عشق
روشن چو روز ِ موعود ، بنگر که خانهء عشق
شاد هستم و سبکبال ، چون در کنارش هستم
چهچه زنم چو بلبل ، در آشیانهء عشق
فرهادم و قلم را ، در دست جای ِ تیشه
شعر وغزل سٌرایم ، بهر ِ یگانهء عشق
شیرین ِ من تو می باش ، کین بیستون بنامت
در جای جای ِ شعرم ، نامت بهانهء عشق
خواهم که همچو طفلی ، گیری مرا در آغوش
با بوسه ایی نوازش ، می گو ، فسانهء عشق
لبها به هم چو سائد ،آن کینه ها سر آید
در پیش ِ یار ِ دلخواه ، بشنو ترانهء عشق
هر دم بیاد ِ رویت ، بغضی درون ِ سینه
چشمم ندارد اینک ، خواب ِ شبانهء عشق
واحسرتا چه گویم ، در خواب هم نگنجد
بینم کنار ِ یارم ، شادم بخانهء عشق
زاهد کنم نثارت ، هر دانهء سرشکم
سر را نهٌم به روی ِ ، پاینده شانهء عشق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.